känsliga läsare varnas!

håll i er. här kommer:

DAGENS OUTFIT i seriös tappning.




jag tog bara en bild, därav den lite halvdåliga kvallan på både mig och bilden.. kändes så mesigt att stå själv i lägenheten och försöka få med mig på bild.

hur som helst..
hela outfiten: från rut mfl, såklart!
halsband: forever 21
armband: h&m/forever 21
tår: mamma och pappas gener
tvätt: min egen som jag inte orkar ta tag i




nu ska jag dricka upp min cider, fixa det allra sista och cykla till jullan. jag, mallan och jullan styr partaj i kväll, verkar bli olles för vår del. konstigt, annorlunda, men sant! vi ses i mörkret!


Kommentarer
Postat av: lisa

SNYGG SNYGG SNYGG

2010-02-14 @ 10:17:14
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj oj oj! SNYGG!

2010-02-14 @ 17:19:43
Postat av: joppelina

superschnyggt!

2010-02-19 @ 18:15:41
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0