joel

tidigare hade jag bara sett joel kinnaman på bilder och tyckt att han varit ruggit snygg. i kväll har jag sett honom på bioduken och fullkomligt gått och förälskat mig i människan. jag har sett snabba cash i kväll och filmen i sig var förbannat spännande. jag satt mest och sa "oj" och höll för händerna för ansiktet kändes det som.. jag är nog inte gjord för att se spännande filmer på bio. jag sitter mest och har hjärtklappning. se snabba cash! även om jag är sjukligt förbannad just nu var det en värd film att se. nu tror jag att de är dags att krypa till kojs och kunna somna till ljudet från lägenheten bredvid. matilda har fest. en paradise hotel fest. en tisdag. fullt normalt! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0