hoppas att det håller i sig

min mobil har varit igång utan avbrott sen klockan 10.00. jag är nöjd. den kanske har bestämt sig för att reparera sig själv? vore i så fall helt underbart, då slipper man ännu mer problem. hur som helst måste jag ändå köpa mig en ny telefon, det är inte helt okej att gå omkring med en mobil som låter som en cirkus.


nu ska jag ut på diverse ärenden på stan, sen blir det fortsatt jobb fram till 18.15. i kväll hade jag tänkt att tvätta. locket på tvättkorgen går nämligen inte att stänga igen längre, och det brukar vara ett tecken på att det är dags att boka tvättid.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

Jag svänger förbi dig idag på Rut och säger hej så vi hinner ses en gång till innan jag far ikväll :)

2010-02-10 @ 12:40:33
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0