en härlig ledig dag

jag har haft en otroligt bra dag idag, om man bortser från den hemska träningsvärken i benen.. dagen inleddes på usm med jenny och step. kan säga att jag var rätt mör i början, men när musklerna väl börjat jobba var det som om det bara gick bättre och bättre. kan dock inte påstå att jag kunde gå fullt ut, men jag gjorde mitt bästa under passet i alla fall. jag och jenny gjorde oss vackrare, klädde om och gick för att käka indisk lunchbuffe på taj mahal. jag gillade det! gillade det mer än jenny faktiskt. det fanns några bröd till salladsbuffen som smakade som krämbulle utan kräm - de gillade jenny. sen fanns det även tikka masala - det gillade jag. efter det gick vi en runda på stan men båda hade alldeles för tung packning och möra ben, så vi tog bussen hem till mig och jag passade på att rensa ur mina garderober och min byrå. det var verkligen på tiden då byrålådorna varit lite svårstängda sista tiden. fick ihop en kasse med kläder som jag skänkte till myrorna på väg till linn i ersmark. hon är hemma i dagarna och i kväll har vi passat på att umgås. hon, jag och hennes tillskott: opala. (obs, det är en hund, inget annat). vi har käkat stuvade makaroner med falukorv och sett titanic. vilken fantastisk film det är. att jag bara sett den en gång förut är ett mysterium i sig.

nu ska jag ta och tvätta bort mitt face och krypa i säng. ser ut att bli en fullsmockad dag med jobb i morgon. sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0