at work

hanna börjar bli lite less på mig här på jobbet. vi har haft omhängning på morgonen och jag fick två väggar som skulle bli mina missions. grejen är bara den att jag gjorde dem så utomordentligt fantastiskt snygga och skryter hejvilt om det. hanna sa just att om jag fortsatte i den här stilen skulle jag inte ta mig ut ur butiken, då mitt huvud skulle vara för stort. vad hon nu menade med det. jag antar att det inte är till min fördel.. min omhängningskarriär går i alla fall spikrakt uppåt. från början var jag helt totalt värdelös och nu är jag riktigt bra. om jag får säga det själv. det får jag ju, med tanke på att det här är min blogg och jag skriver vad jag vill. så, då gör jag det.

är rätt kung på omhängningar, om ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0