allt det där med vädret



hur kommer det sig att solen har velat visa sig i flertalet dagar nu på slutet?
jag tror att det är nåt lurt på gång..




nackspärr och träningsvärk. skön onsdag! börjar nu klockan tolv så jag har haft en slapp förmiddag, sett greys anatomy och biggest loser. och nej - idag grät jag faktiskt inte. någon måtta med tårarna får det faktiskt va! i kväll ska jag få vara med min bästa emma. hon ska komma. ett internskämt som får mig att skratta bara av att tänka på det. ibland är vi så finurliga, jag och emma. det blir hemmahäng och kanske en promenad om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: anette

jag tror att solen har visat sig för att luras och få oss att tro att det ska bli vår snart.. men icket! Det kommer mera snö! :(

2010-02-17 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0