tack!

hej på er alla vänliga själar som la ned lite tid och kommenterade. jag tackar och bockar och bugar för "kommentarer (7)", även om lisa boman hade råkat klicka två gånger.. men de gjorde ingenting lisa, jag gillar dig ändå!

så, vad sker då?
jo. här kommer den vanliga uppdateringen! jag har just ätit lunch. en väldigt konstig lunch för andra men en väldigt vanlig lunch för mig. man tar det man har, man tar en macka, lägger allt på mackan och smaskar i sig. har hittills aldrig varit med om att det smakat dåligt, bara mer eller mindre bra. hittade en delicatoboll i kylen och fick flashbacks från högstadiet då man åt en sån mer eller mindre varje dag. till den har jag klunkat lite kaffe och nu ska jag beställa lite smink på internet. om jag har otur tar mitt id smink slut i morgon, och jag får gå osminkad på fest på lördag. det skulle kännas mindre bra, faktiskt. jag tror att det blir osminkat i morgon (jag är ändå ledig) för att spara på de små kornen som finns kvar i burken.

Kommentarer
Postat av: lisa

vi delar på id va? beautybay.com!

2010-08-26 @ 14:26:32
Postat av: lisaboman

varsågod!

2010-08-26 @ 17:34:19
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0