partygirls

jag hade en toppenkväll igår. hade en liten miniförfest hemma hos mig med emma och jullan innan vi drog vidare till ersmark till suss. där bjöds det på whiskey, dans till e-type och tryckare inne på toaletten. strax innan elva drog vi ned till stan och begav oss emot tc där det var mycket trevligt folk och bra dans. vid ett gick jag jullan och emma till olles för att surra lite med mallan och där vid fyra somnade jag som en stock i emmas säng. jag hade tydligen somnat mitt under att emma pratat med mig. vilket sällskap man är! tur att hon vet att det var efter en tuff partynight och att jag inte ville vara otrevlig.



                              fina tjejer hos susanne innan utgång



i morgon börjar en jobbvecka igen, så de är väl lika bra att ta sig till sängen. godnatt!

Kommentarer
Postat av: caisa

Du är en riktigt babe på det här kortet :D

2010-09-02 @ 18:39:25
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0