kräftskiva

det blev ingen städning igår. tiden sprang iväg och jag degade nog lite för länge hos matilda.. jag hann i alla fall iväg på kräftskiva hos hanna rydfjäll. där var det 10 peppade tjejer som skrattade, drack nubbe och skvättade kräftsaft på varandra. bra uppstyrt och mycket mycket trevligt. jag kom hem vid halv 1 och var tvungen att ta tag i tvätten då (planering = obefintlig). gick och la mig strax innan ett och de var uppstigning 7.30. idag jobbar jag 9-16 och sen ska jag hem till emma för att göra mig i ordning inför kvällens händelser. hoppas bara att det inte är lika kallt i kväll som det var i natt, jag frös faktiskt om fötterna.

nej. nu ska jag bestämma outfit inför i kväll! so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0