"kommentarer (0)"

jag känner mig deppad. jag skrollar ned efter min blogg och ser de hemska ordet "kommentarer (0)" på varje inlägg. vad håller ni på med? JAG VET ATT NI ÄR DÄR FÖR JAG SER ATT NÅGON HAR BESÖKT MIN BLOGG!

är det att jag ofta pratar om min mat? förlåt. jag ska sluta med det i så fall.
är det för att jag ofta klagar på att jag borde städa? förlåt. jag ska även sluta med det här.
är det för att jag ofta skämtar om saker som bara jag tycker är roligt? förlåt i så fall, jag ska sluta med det.
är det för att jag ofta skriver om rut? förlåt. jag ska sluta med det.
är det för att jag ofta skriver om fest och vin? förlåt, i så fall ska jag sluta med det också.

jag inser efter dessa rader att om jag slutar skriva om det här har jag ingen blogg kvar. jag inser också att jag vill ha en blogg för att jag annars inte vet vad jag ska göra av mina meningslösa tankar som måste ut genom fingerspetsarna och ut på internet. jag tror helt enkelt att ni som valt (blivit tvingade?) att besöka mig här får stå ut med mat, städning, tråkiga skämt, rut & fest. det är ju trots allt jag.

linn rydelius hade i alla fall blivit väldigt glad om jag för en gångs skull kunde logga in här och läsa "kommentarer (1)". då hade all energi jag lagt ned på det här inlägget i alla fall inte varit förgäves.

(nu hade jag tänkt skriva en rad om min middag, men jag tror jag avstår. ni verkar ju ändå inte vilja veta.)
lev och må!

Kommentarer
Postat av: systeryster

JAG GILLAR DIG OCH DIN BLOGG!

2010-08-25 @ 18:33:48
Postat av: Lilla O

lika aktiv som jag är på min egna blogg, SÅ aktiv är jag på att kommentera andras bloggar.. jag slutade pga noll kommentarer, men don't you dare sluta skriva.. vad ska jag annars ha som första sida på mitt internet? vad åt du till middag min sköna?

2010-08-25 @ 18:59:12
Postat av: Anette.

Linn. Jag är så trög på att kommentera. JAg tänkte faktiskt PRECIS skriva exakt samma sak i min blogg! Det är INGEN som har kommenterat på typ en månad. Börjar bli lite tråkigt. Nog för att jag bara skriver om hundträning, men jag VET att det är massa hundfolk som läser, så dom kan ju åtminstone kommentera min träning! :p

2010-08-25 @ 21:40:06
Postat av: lisaboman

men linn, hur ska jag veta vilken mat du äter eller hur smutsig din lägenhet är om du inte skriver det? det är ju inte som om jag bara kan titta förbi för att få se kylskåpet eller diskbänken. inte för att det är det första jag skulle komma till din lägenhet för, det skulle ju vara dig. men du förstår poängen! :)

2010-08-25 @ 22:11:16
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

men linn, hur ska jag veta vilken mat du äter eller hur smutsig din lägenhet är om du inte skriver det? det är ju inte som om jag bara kan titta förbi för att få se kylskåpet eller diskbänken. inte för att det är det första jag skulle komma till din lägenhet för, det skulle ju vara dig. men du förstår poängen! :)

2010-08-25 @ 22:11:40
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

det verkar vara ett spridande ilandsproblem bland oss småbloggare ^^

2010-08-25 @ 22:17:09
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Inger

Du märker ju just nu att vi alla finns omkring dig. Ibland kan det vara långt mellan tanke och handling. Jag tyckte iaf att du har en mysig lägenhet. Glömde kolla matsedeln och städnigen, men det får du väl skriva om.

2010-08-26 @ 08:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0