helgen

jag åkte och hämtade bilen ute i ingenstans för någon timma sen och har sedan dess pratat med emma i telefon. vi sågs senast i natt men hade så mycket att surra om att vi pratade 1½ timma och hade garanterat kunna slå död på ytterligare en. ibland har man bara så mycket att säga till varandra så man får nästan lägga på för att de inte ska bli så drygt..

gårdagskvällen var härlig. jag drack vin, spelade kubb, sköt luftgevär, badade nattbad och pratade i telefon. mitt i natten fick vi hämtning av en svart mystisk van och tog oss in till stan igen, det var därför bilen stod kvar där tills idag. känns bra att ha den här vid lägenheten igen.

i morgon är jag ledig och har inga speciella planer. hoppas på sol men det ser trögt ut. jag får väl se till att läsa ut min bok och kanske tvätta lite. aldrig fel med två dagars ledighet i rad.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0