helgen

blev festligheter både fredag och lördag för mig den här helgen. igår trotsade jag allt jag sagt om vila och åkte ut till en åker i näsmark utanför bjurholm på lastbilsmässa. där var det mycket folk, en hejarns massa lastbilar och lera. mina fötter och nytvättade byxor var ganska geggiga när det väl blev läggdags där vid fyra. sov i gräsmyr och körde in på eftermiddagen till stan. käkade tonfiskpasta när jag kom till lägenheten och hade det allmänt slappt. nu har jag fått besök av zlatan (katten alltså) som jag ska vara kattvakt till fram tills torsdag då jenny är i stockholm och hälsar på lisa boman. zlatan älskar att krypa in i min garderob så där ligger hon och jag märker knappt av henne.. inte så drygt att vara kattvakt då det enda man ser är en svans då och då.

nu blir det söndagsmiddag i ersmark. jag har önskat kyckling och det verkar som om jag kommer få som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0