måndag

varför har min dator blivit på tok för seg för sitt eget bästa? varför har min hdmi kabel valt att lägga av och bara visa bild och inget ljud? jag blir galen när tekniken inte funkar som den ska. nu har jag i och för sig en fungerande mobiltelefon, något man ska vara glad för..

idag har jag sett ytterligare två avsnitt true blood. twilightboken läste jag ut igår kväll strax efter tolv. jag funderar starkt på att läsa om new moon nu igen och sedan fortsätta med tredje och fjärde efter det. jag lever i en fantasivärld för tillfället.

i morgon är det bara att gå tillbaka till vardagen igen. edward, blod och huggtänder byts ut mot ickemjukiskläder, sälj och hurtig försäljarlinn. jag har inte bara legat på latsidan när jag varit ledig. idag har jag faktiskt satt upp tyget för min säng och det blev riktigt snyggt. jag har även tagit mig en tur till stallet och lagat storkok av indisk gryta.

nu tror jag dock att jag ska njuta av några lediga minuter till och dra igång ytterligare ett avsnitt true blood. som sagt, fortfarande i en fantasivärld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0