make up store krisen & blodtörstiga varelser

skulle kuta över på make up store och köpa hinkvis med smink och inser till min förfaran att idrottsrabattenhäftet där man har 20% är totalt borta. vem har tagit det? vem vill göra så här mot mig? nu fick jag bara köpa mig en liten grej för jag blev dumsnål. tänk om häftet dyker upp i morgon.. vad gör man då? lämnar tillbaka grejorna och köper dem igen, med rabatten? åh. det här som skulle bli en sån bra lunchshoppingdag. har faktiskt taggat enda sen igår kväll då jag låg och såg true blood.

i kväll ska jag umgås med lisa och jenny. sandbergstjejen fyller 21 hela bast i morgon och det ska firas! jag har med mig min dator, i personligt syfte, då jag ska få fler avsnitt inmatade på min dator från lisas dator. vill ni veta vad det allra allra bästa med det är? jo, de är att hon har tankat hem dem med svensk text, så jag behöver inte ens försöka förstå amerikanskan, utan kan lätt luta mig tillbaka och bara götta mig åt blodtörstiga varelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0