lugn långfredag

idag har jag varit otroligt okreativ. har i och för sig stickat flera varv på min stickning, men det var mer för att jag redan sett de tre avsnitten true blood som jag visade lisa. det var tre timmar av min dag då jag bara satt i soffan.. innan det hade jag sett ytterligare ett avsnitt, då var det i och för sig avsnitt nummer 7, och då låg jag i min säng. man måste variera sig litegranna! jag och lisa åt lunch tillsammans, vi åkte till coop och köpte new moon, fjantade oss, åkte till ersmark, åt påskmiddag och nu har vi precis sett klart den härliga filmen om edward och bella. i'm in löööv.

jag sitter nu och gör mamma och lisa sällskap i vardagsrumssoffan tillsammans med sarah dawn finer och så ska det låta. en riktig hemmafredag.. börjar bli länge sen man festade nu. de kommer inte bli något av den sorten i morgon heller. först jobb, sen troligtsvis middag med jensan. en lugn påskhelg, för fröken rydelius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0