kvällsnöje

jag har inte tvättat idag. jag ville så gärna, packade ihop all tvätt, tog fram tvättmedlet, gick till tvättstugan och den var bokad hela dagen.. har haft tur tidigare med att slippa boka då jag bor i ett ganska litet hyreshus, men idag var turen inte på min sida. jag har därför bokat tid i morgon bitti i stället, så tvättningen får ske då. jag har däremot bockat av de andra sakerna att göra på min lista. det luktar skurmedel här istället för damm, och de känns inte helt tokigt. jag har även hunnit med att se 5 avsnitt av vampire diaries.. inte så viktigt kanske, men ack så bra. jag är helt fast. det är extremt spännande och faktiskt bättre än twilight. det enda som känns lite surt är att det bara finns 8 avsnitt till som jag inte sett, och sen är jag och matilda ikapp med usa. jag ska försöka dra ut på dessa avsnitt så gott de går och inte sträck-se 8 avsnitt på två dagar, så som jag gjort nu. så onödigt att sedan inte ha några avsnitt kvar, bara för att man inte kan hålla sig. lika bra att dra ut på spänningen lite!


Kommentarer
Postat av: lisaboman

jag har inte kunnat hålla mig ett dugg..

2010-04-20 @ 12:12:43
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0