helgens planer

då var man på jobbet igen.. har haft en säljare här som visat PULZ varor inför hösten, har varit allmänt jättetrevlig i kassan och sitter för tillfället och äter sillmackor med keso. ska snart vandra över till kappahl och reklamera mitt halsband som jag köpte för 2 veckor sedan. bra kvalitet? nja.

i kväll blir det nog bara hemmahäng, alternativt hemmahäng i ersmark. ska med andra ord inte göra många knop, allt för att ladda upp inför helgen i luleå med kicki. kommer garanterat bli intensivt då jag bara ska vara där i 2 dygn. på valborg ser det också ut att bli lugnt. eftersom bussen till luleå går 8.00 på lördag morgon gör jag nog rätt i att inte ta till alkoholen. får se om det blir grillning eller nåt sånt. det ska ju ösregna och då får man väl se till att hålla sig inomhus (om man är gjord av socker, så som mig).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Häng med mig ;) Ska bara ta det lugnt i blå soffan ikväll... .Sen har jag en film som jag tror du gillar ;) SEN har mamma lämnat ett TON med mackor här som ska ätas ;)

2010-04-29 @ 15:53:26
URL: http://matildabredin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0