helgen

efter fredagens bravader med allstar, emma och ingela på tapeten mådde jag inte särskilt väl. min kropp hatade mig. den hatade att jag inte hade sovit nästan någonting alls. den hatade att jag inte kunde ta en alvedon. den hatade att jag hade druckit alldeles för lite vatten och att jag rörde mig för mycket i sängen så det skvalpade i magen. när jag väl hade tagit mig till lägenheten för en powernap ringer emma och säger att jag har 2 timmar på mig innan jag skulle vara på busstationen för avfärd mot nordmaling och ytterligare festligheter. även om kroppen var segstartad igår så blev det ändå en kanonkväll med josse som grädde på moset. sov över hos ingela i nordmaling - tre tjejer i hennes 1.60 säng och kom precis hem till mig på sandbacka efter att ha stannat på ica bågen och köpt mig en isglass och njutit av den i solen. nu sitter jag däremot i min källare och är allmänt sur för att jag inte har nån uteplats eller balkong.. det enda jag kan komma på som är dåligt med den här lägenheten.

nu ska jag ta igen mig och se lite true blood.
tack för en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0