firande

efter att jag i natt haft svårigheter med sömnen och drömt om vampyrer och häxor har jag valt att inte se något mer avsnitt av vampire diaries idag. jag vågade inte ens gå upp och hämta ett glas vatten, jag var helt freaked out. jag har istället jobbat 10 timmar, åkt till ersmark, ätit gomiddag, öppnat paket och ätit tårta. vi firade pappa och mig (pappa fyller 19e, jag 21a) och jag fick en fin spegel att ha i lägenheten, en termometer (tack mor) och det snyggaste läppglanset som finns i världen - "way" från make up store. det ska jag nyttja flitigt i morgon på jobbet. spegeln hoppas jag att pappa kan sätta upp snarast så att min lägenhet är komplett lagom till vår ettårsdag den första maj. att man bott här ett år? det är bara sanslöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0