en fredagkväll hemma

jag har inte fått mig nån middag än. känner mig trots allt rätt pigg och på bra humör efter min 10timmarsdag med en macka till lunch. har varit på systemet med hanna efter jobbet och hann även med en tur till coop för matshopping. hittade en femhundring hemma och dagen var gjord! har bara 10 kr på kontot och får lön på tisdag, så det är lite fattigt. femhundra kronor kändes ungefär som att vinna på lotto.

i kväll ska jag bara vara hemma i mjukiskläder och ha de allmänt mysigt. jag tänkte ta mig en tidig kväll då jag fick väldigt få sömntimmar i natt. var hos jenny (som bjöd på ljuvlig trerätters!) och kom inte hem förrän halv 1. i morse var de uppstigning halv 7.. i morgon blir de jobb from halv 9, så de är lika bra att gå i säng i tid då det är löningslördag och allt.

nu ska jag koncentrera mig lite på "så ska det låta". perfekt enmansunderhållning för ensamma själar i källarlägenheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0