cartoon heroes

jobbet idag gick som på räls. vips var klockan fyra och det var dags att gå hem.. såna dagar gillas!

nu sitter jag och funderar på om jag ska börja bege mig mot hanna med buss eller cykel. det regnar ute och jag är nysminkad. känns lagom taggat att behöva sminka om mig igen när jag anländer på vår lite get-together partaj med alex. vi ska i och för sig bara sitta där hela kvällen så det kanske inte egentligen hade behövts nån partysminkning. känns ändå som om vin och snyggt smink hör ihop på nåt sätt. ska i alla fall spendera hela kvällen där och tror inte att det blir nån utgång faktiskt. känns rätt skönt ändå måste jag erkänna. jag har på mig min ljusrosa puffärmstop, svart midjekjol och långt sjukt snyggt halsband och känner mig allmänt raffig. bjuder inte på nån dagens då den sällan uppskattas, så ni får försöka se mig framför er (är snyggare än vad ni tror!).

till ljudet av aqua (ni minns musiken man lyssnade på i fyran?) så ska jag göra sista touchen och göra mig redo för avfärd. jag tror de blir cykel.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt värre! Själv har jag suttit med skolarbete ikväll :P

2010-04-17 @ 23:26:55
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0