birthday

känns som om jag bara ätit kakor hela dagen.. det enda negativa (positiva?) med att fylla år. jag har en hel tårta kvar i kylen och det känns som om det kommer tuggas lite på den i morgon då jag är ledig. ska då se till att försöka ta så få bitar som möjligt.

tack för alla gratulationshälsningar! känns som om mobilen plingat mer eller mindre hela dagen. jag har fått flera härliga samtal/besök/hälsningar på facebook. känner man verkligen så många personer? sjukt kul att bli ihågkommen från alla möjliga människor.

nu ska jag drömma om min fina spegel, min älsklingsläppglans, mitt tyg, det fina hemmagjorda halsbandet, min termometer (!) & mitt presentkort på fotvård. den sista kommer bli perfekt för mina slitna vinterfötter som bott i dåliga skor hela vintern. här ska de luftas och fräschas till lagom till sommar och sandaltider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0