ännu mer vampyrer

jag har nu fastnat i ytterligare en vampyrserie. börjar på riktigt tro att de existerar i vår värld och bara väntar på att (den gode, ofc) ska dyka upp. i kväll introducerade matilda vampire diaries för mig och vad kan jag säga? det är nästan så att true blood får ligga på hyllan ett tag och att jag ska ägna min lediga tid till att se de 16 avsnitt som är kvar av denna serie. något säger mig att tiden kan vara väl spenderad.. är dock livrädd nu och har tänt alla lampor i lägenheten, tittat under sängen och har mobilen bredvid mig. vet ju i och för sig att vampyrer är jättesnabba, så jag vet inte hur jag skulle kunna ringa 112 och att polisen skulle hinna hit innan jag hade blivit dödad.

som sagt. jag börjar nästan tro det blivit lite för mycket av det goda här.

Kommentarer
Postat av: Joffa

MYCKET bättre än true blood. Och Elena är så jävla snygg. Skönt att du fått ta fram skinnjackan även i Umeå :)

Satt och tänkte på klassen häromdagen. Hur vore det om vi försökte styra upp någon slags klassåterträff/fest till sommaren?! :D



All in på Allstar imorgon eller? ;)Trevlig helg hur som helst! kram

2010-04-15 @ 23:44:30
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0