10 saker du tänker på när du är full

1. Nu dricker vi lite till, jag är inte nog full!

2. Omg, jag är så snygg!

3. Jag kan dansa alla danser, let's try salsa!

4. Jag sjunger skitbra och kan alla texter... perfekt!

5. Tequila? Vilken bra idé!

6. Jag ska bara vila lite...

7. Det är för tidigt att gå hem nu - vem fixar efterfest?

8. Han/hon skulle älska ett snuskigt sms nu!

9. Det är inte långt, vi går!

10. Om jag inte får den där pizzabiten, så kommer jag dö..




nummer nio stämmer rätt bra in på gårdagskvällen.. jag och emma tog oss till bågenhuset innan vi insåg att de skulle nog va rätt jobbigt för fötterna att gå från schlager till sandbacka. vi tog taxi.

Kommentarer
Postat av: caisa

Alla tio påståenden stämmer klockrent, kan vara det mest sanna någon någonsin har bloggat om. Starkt Linn!



VI MÅSTE SES SNART!

2010-04-28 @ 08:56:58
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, det stämmer så SJUKT mycket! :D

2010-04-28 @ 18:31:14
URL: http://frya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0