uppdate

var på hippologum igår och kikade på SM-tävlingarna i hoppning inomhus. även om det inte är min favoritgren var det ruggit spännande och mäktigt att ha såna stora tävlingar hemma. får hoppas att umeå får arrangera stora tävlingar någon fler gång framöver!

på kvällen besökte jag ersmark igen för lite (go)middag och planerande av mammas 50årsfest, det är snart dags för den också. det verkar komma ungefär 50 personer och det är en hel del att fixa, så för att mamma inte så få en hjärtinfarkt på köpet tänkte jag (snäll som jag är) hjälpa till lite.

nu är det dags för jobb igen, måste bara se till att fixa lejonmanen jag har mitt på huvudet innan jag vågar visa mig för någon annan. efter jobbet är det äntligen (!!!) dags för ridning, hela 3 veckor sen jag satt på hästryggen sist. efter stallet måste jag verkligen ta tag i min disk också, den är rätt äcklig faktiskt.

ja, det nog allt sen sist.
och tack lisa boman för en fantastisk trevlig middag i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0