unnade mig en sovmorgon

snacka om sovmorgon idag!! jag har seriöst inte sovit så här länge på jag vet inte hur länge.. vaknade i alla fall upp av att jag var otroligt kissnödig och tänkte "va fan, min enda dag då jag får sova ut och sen vaknar jag på morgonen lik förbannat av att jag är kissnödig". klev upp, gick på toaletten och på vägen tillbaka till sängen ser jag att klockan är 11.45. jag gick och la mig vid ett i natt så totalt har jag nog sovit nästan elva timmar! lite synd ändå, konstigt nog. jag som hade tänkt hinna så mycket idag. men, sånt är livet när man inte ställer någon klocka! elin ringde hur som helst från jobbet så jag har fått jobba lite hemifrån idag, ringt runt lite angående umeå fashion weekend och fixat inför vår modevisning som ska hållas på rådhustorget den 10 oktober. det kommer nog bli grymt!!!

och igår! slår på femman och ser GREYS ANATOMY. höll verkligen på att få en chockattack. pratade med lisa i telefonen och skrek typ "MEN HE PÅ FEMMAN, DET ÄR DE NU! PÅ TV! SÄTT PÅ DEN! JAG LOVAR, DET ÄR GREYS NU!!!) lisa var inte lika exalterad som jag. men, vem kan vara det?


ps. om någon (GLAD) kompis till mig vill ställa upp som modell för oss och stå utanför butiken på ett podium och se just glad ut så vore det kanon! bli stylad och fixad, någon som är sugen? ds.

Kommentarer
Postat av: linda

jag har raggat med josefin i min klass också, väldigt glad, framåt och social tjej! kommer in på rutan imorgon, see you! kram!

2009-09-24 @ 19:47:32
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: joli

hanna rydiz maybe! ;)

2009-09-25 @ 23:15:29
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0