här sitter jag (igen)

det har varit en lång dag.. en väääldigt lång dag! mötte upp joli efter jobbet och vandrade med henne till sandbacka då hon skulle till caci för att fika lite gött. på vägen passade jag även på att köpa mig ett par nya stövlar. så - nu har jag fem par. bör väl räcka inför vintern, eller?

sitter hur som helst ensam här i lägenheten i kväll också. det är ganska skönt faktiskt, att bara komma hem laga (nyttig) middag och sen se idol, sitta vid datorn och sedan gå i säng. det ser ut att bli lite mer ståhej till helgen, så - jag vilar mig lite smått i form! allstar fredag och middag hos boman på lördag, det blir nog alldeles utomordentligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

följer du med ut på lördag också? :P

2009-09-23 @ 21:07:57
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0