HEMMA IGEN

efter en otroligt lång frånvaro gör jag nu comeback igen. vem kunde ana att usa skulle vara ett land utan internetcaféer? inte jag i alla fall! var man än befann sig fanns det alltid tillgång till trådlöst internet, det var bara det där med att ha en dator också.. det var lite kärvigare..

jag har just sagt hejdå till linn och emma som har besökt en otroligt sliten krigare som visade sig hålla lågan uppe enda tills nu. jag har bara sovit dryga fyra timmar på 1½ dygn och det här med tidsomställningen gör mig helt kokobello. klockan för mig är 15.00 nu, lite konstigt.. jag hade natt mitt på dagen och tvärtom. totalt har jag varit på resande fot i nästan ett dygn, och det känns vill jag lova. hur som helst tog sig väskan med alla godsaker hem och även jag, konstigt nog. vore det inte otroligt roande om jag hade befunnit mig i st petersburg eller något annat otippat resmål?

usa var i alla fall helt underbart. jag har haft otroligt kul med min familj, drygat mig med lisa, varit på alcatraz (hur mäktigt som helst), upplevt allt man kan göra på universal studios (bland annat sett hela visteria lane & blivit attakerad av hajar och dinosaurier), varit i hollywood, bränt ena halvan av mitt ansikte, gått efter rodeo drive, shoppat partyklänningar på forever21, använt mina svarta shorts i 9 dagar (inte att rekomendera), kollat på alla stjärnor efter hollywood bouleward, ätit middag i en regnskog, blivit skrämd av en uteliggare som lådsades vara gömd i ett buskage (var lite kul efteråt faktiskt), firat mammas 50-årsdag, varit på musikal (också hur mäktigt som helst) och sist men inte minst: ätit en massa glass, kakor och hamburgare.


nu ska jag gå och lägga mig, ska faktiskt jobba i morgon, även om det bara är 4 timmar känns det bra om man är lite pigg i alla fall. ska även tvätta lite i morgon förmiddag, känns inte superlockande att jobba utan trosor i morgon.. bjussar på en av mina 1050 bilder från usa. bjuder på fler lite senare.






Kommentarer
Postat av: Anette

Jag är inte lite avundsjuk! Jag längtar tillbaks ungefär varenda dag och det är 3 år sedan jag kom hem ;)

2009-09-21 @ 08:52:49
Postat av: Anette

Jag är inte lite avundsjuk! Jag längtar tillbaks ungefär varenda dag och det är 3 år sedan jag kom hem ;)

2009-09-21 @ 08:52:55
Postat av: Anette

Ja, gud ja! Jag ska dit igen. Saknar "det" nästan varje dag :)

2009-09-21 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0