svar

hej och tack lisa, lisa och caisa som var med i föregående undersökning.
jag gillar era motiveringar och kan säga att ingen av er hade faktiskt rätt, för jag låg varken kvar i sängen eller åkte till usm..

jag tog på mig mina löpardojor och tog en skön härlig runda i gammliaskogen. det var så pass härligt att jag fått med mig emma ut på en sväng i morgon bitti innan vi börjar jobba. roligast av allt var att jag kom ut på samma ställe som jag entrade skogen. jag hade alltså gått en helt perfekt runda på måfå i skogen (hittar inte där, dock har man åkt skidor och orienterat där en hel del under bräntis-tiden) och blev så paff över min överlägsenhet i lokalsinne att jag brast ut i ett skratt där mitt bland alla tallar och granar. det är hur som helst sjukt mycket skönare att vandra i skogen än att gå runt några kvarter. mer sånt till mig!


så. summa summarum. jag motionerade, och det var väl det viktigaste?
hoppas jag hittar lika bra i skogen i morgon.

Kommentarer
Postat av: lisa

GODKÄNT LINN! =)

2009-11-11 @ 07:18:02
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: caisa

GOOD JOB!



Vilken inspirationskälla du är. Ska vi köra träningsbattle på våra bloggar? hoho

2009-11-12 @ 11:18:53
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0