seg, men pigg.

det här är en S-E-G dag. jag har uppmärksammat att jag är glad en dag, och nästa dag är jag less.. om man kollar igenom föregående inlägg kan man verkligen se skillnad på hur jag mår. antingen strålande glad, eller jävligt deppig och less. idag är en seg, men bra dag. jag är på bra humör, har handlat nytt fint smink på make up store och ska snart kika över till h&m för inhandling av nytt genomskinligt lack. har en kaffe i handen och ett face som ser rätt piggt ut. snygga skor, mjukt och härligt hår och en touch av min förra vinterparfym vanilj choklad. jag går alltså runt och luktar bakverk idag,
- och det är ju inget annat än helt perfekt.




emma kommer bli glad när jag avslöjar en nyhet som kom över mig alldeles nyss.
om hon och jag får bestämma kommer det här att bli en toppenhelg.
men som sagt.
om hon och jag får bestämma alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0