puss på rut

hej och hå. vilken rutfest vi hade igår. vi var hemma hos mig och skålade, shotade och dansade. jag bjöd upp nina till en buggtur, hanna hade med sig sina himla sucking cowboys (som man dog på) och det sminkades och sminkades på toaletten. jag och erica (de enda tappra soldaterna) åkte ut på rex strax efter tolv. det var helt enkelt för trevligt för att dra tidigare! jullan drog även hon ut på krogen, men det var bara för att hon skulle släppa in lite folk på allstar. cool tjej det där. det togs i alla fall 116 bilder igår (!) och här är några härliga utav dem. puss på rut!












den här bilden skrattade vi så gott åt igår. nina - i love you









precis som mig!








hanna deppade ihop i soffan men var snart på g igen




(VAD HÄNDE MED DEN HÄR? VEMS ÄR FÖTTERNA? ERICA?)



fina fina therese



tacktacktack för en superb kväll

Kommentarer
Postat av: erica

hahahaha det är mina fötter!

2009-11-01 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0