hemmahelg

jag får min beskärda del av party ändå ska ni veta! igår körde jag syster och idag så har jag sminkat henne till perfektion. ja. jag vet inte om det räknas som party, men ändå. hon blev 'bara' snyggare än mig, och det säger väl en hel del. om man är snäppet vassare än skönheten själv, ja, vart är då världen påväg? lisa ska i alla fall iväg på galej i kväll, hon passar på när mamma och pappa är ute ur staden. jag däremot, verkar bara passa på när mor och far är på hemmaplan, undra varför? det måste nog ha nåt att göra med att det känns tryggt att man alltid kan ringa nån om det skulle hända något. inte för att det händer nåt så pass ofta. eller så är det helt enkelt att de alltid är hemma och att jag alltid festar. kanske ett mer rimligt alternativ..

i kväll ska i alla fall emma besöka ersmark, vi ska laga middag tillsammans och umgås med två lurviga, allför sällskapliga små hundar. vi kanske tar ett glas vin också, om trycket smyger sig på. hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0