feberjobbande

jobbade hela dagen igår med feber.. var mindre lyckat faktiskt. jag var helt uttömd på energi på kvällen och gick och la mig "tidigt" för att kliva upp igen i morse och inte känna mig de minsta mer energifylld. har gått hyfsat bra idag ändå på jobbet, mest tack vare min alvedon och mitt kära kaffe. jag ska snart ut och kika på lite skor och få mig lite luft, förhoppningsvis känner jag mig lite piggare då!

i kväll var det meningen att jag och anne skulle middagsdejta men vi får se hur det blir med det. om jag känner mig piggare blir det av, annars får vi styra på det som så många andra gånger. vi lyckas helt enkelt aldrig med att ses, så är det bara..



countdown for lycksele and lars-kristerz. 2 ½ days to go!

Kommentarer
Postat av: Joffa

Tack linn o detsamma! Du blir bar snyggare o snyggare tror jag :)

Och SJÄLVKLART blir det hem till jul. Den 21:a landar vi i Umeå :) Pratade lite med Emma på chaten på facebook för ett tag sedan och då sa vi att vi åtminstone kunde försöka styra upp en fika eller så. Jag lär höra av mig!



Är du i Umeå över jul/nyår eller? :)



Krya på dig!

2009-11-19 @ 10:02:42
URL: http://mattiaswallgren.blogg.se/
Postat av: Joffa

Haha, oops! Jag är inte bättre själv på att kommentera. Inte meningen att länka till mattias blogg :P

2009-11-19 @ 10:04:02
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0