en lite sämre morgon

åkte till anne igår, tröttare än någonsin.. blev bjuden på lyxmat och sedan världens godaste efterrätt. sällskapet var det inte heller nå fel på! en härlig kväll, förutom att jag var sjukligt slut. emma var snäll nog att hämta mig och skjutsa hem mig. problemet var bara då att cykeln var på teg.. skulle ta bussen till jobbet idag men råkade försova mig (?) ,MISSA BUSSEN, inte få skjuts av varken mor eller far och inte heller ha möjligheten att ta cykeln till jobbet. eftersom jag skulle börja tidigare än planerat så var det ju bara att skynda sig så gott de gick. jag räknade ut att om jag väntade på nästa buss skulle jag vara på jobbet senare än om jag gick, så jag knöt på mig vandrardojorna och var surare än surast när jag gick ned.

nu känns det en gnutta bättre, efter att jag faktiskt tagit mig ytterligare en promenad bort till anne på teg för att hämta min cykel. det var lagom kallt ute, synd bara det där med allt regn.. sjukt mys i alla fall att vandra över älven, det är något speciellt de där med vatten för mig.

i kväll blir det new moon för hela slanten och jag är så hääääääääääääääääär taggad.

Kommentarer
Postat av: lisa

och jag är såhääääääääääääääär avundsjuk!

2009-11-19 @ 18:28:08
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0