en heldag med emma

hungrig. jag är jättehungrig! klockan är kvart i tolv och det är dags för sängen. har roat mig sista halvtimman att klicka runt på facebook, den där sidan är verkligen beroendeframkallande konstigt nog.

slutade redan klockan två idag, hade turen att möta upp emma redan då för en spontandejt. vi hade ännu mer tur och fick låna jobbarkompis hannas bil och tog oss med flyt till strömpilen för lite shopping och uthämtande av dator. åkte ner till staden igen och fortsatte på shoppingspåret. handlade lite smått och gott och syndade genom att köpa mig en klänning på gina tricot. den passar bra till lördagens bravader, alltid kul att ha på sig något nytt! efter det hämtade vi upp alla saker som vi hade gömt på rut/bibblan och var alldeles för lata för att ta oss hem för middag så vi tog tag i saken genom att äta middag på just bibliotekscaféet. där mumsade vi, drack lite kaffe och tog igen lite förlorad tid. när väl kaffet tog tag i våra trötta kroppar lyckades vi med nöd och näppe ta oss hem till emma för mellanlandning i hennes soffa och där har vi legat från sju till elva. ganska gött, om ni frågar mig.


en söt tjej det där.





äsch då. jag vet att ni blir lite avundsjuka. vi är inte alltid såhär läckra..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0