DAGENS OUTFIT



jag klädde på mig klockan 18.45 idag, strax innan joli & mamma steg in genom dörren.
innan dess hade jag sett ut så här:

morgonrock: julgåva från min älskade mormor (-04?)
strumpor: fula, med hål i
glasögon: coola fjortisbågar från rut ENDAST 79:-
lägenhet: en fin en på sandbacka som är i stort behov av dammsugning
tumme upp: endast för att göra bilden "lite roligare"



---


joli tog mig till coop och jag köpte godis. satte mig ned nu efter mitt besök hos matilda och var sugen på nått surt. jag tror jag var sugen på nått helt annat när jag var i affären..





ps. lägg märke till min nya fina adventsljusstake i bakgrunden på bild 1. den som ser den får en snor-kram. godnatt!


Kommentarer
Postat av: joli

äntligen dagens outfit! mer sånt!

2009-11-26 @ 00:29:52
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: caisa

Åh älskade linn. vad glad jag blir av din blogg!



din dagens outfit gjorde min dag!

2009-11-26 @ 11:05:12
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0