proppad vecka

kvällen har innehållit tårar. igen. jag vet inte vad som har hänt med mig. jag har blivit värsta bölig. det är väl ingen chock för någon att jag brukar gråta till filmer/tv-serier men nu.. varje vecka till greys. i kväll även till twilight. jag har fortfarande ont i hjärtat efter den där filmen. så så så bra. helt obeskrivligt bra. på "the notebook" nivå. helt seriöst. jag ser fram emot tre ytterligare filmer!

bra låt från filmen. mycket bra.




linn cyklade nyss hemåt och snart kommer jonas med bilen. bra tajming där, enda tillfället vi kunde ses typ. känner mig superupptagen i veckan, fast det bara är trevliga grejer som upptar min tid. i morgon kommer linda hit för fika & på fredag ska jag äntligen få umgås med jenny (lisa kom som en bonus). lördag blir det eurovision, troligtsvis med jullan som det ser ut nu. middag innan med felix. samtliga dagar jobbar jag på rut. söndag blir det födelsedagskalasfika (långt ord!) hos caisa och på eftermiddagen ska jag till ersmark för krattning av löv. på kvällen är det den satans afrikanska dansen och sen vips är helgen över och det är måndag igen. det är så här man får tiden att gå mina vänner.. inte konstigt att det kändes som om det nyss var nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

hahaha!! DU HAR SÅÅÅ BYTT LÅT!!!!!!

2009-05-14 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0