nästa grej - faller en skyltdocka över mig?

inte nog med att jag fick ryggskott idag. jag fick även ett metallsplitter i fingret. underbara jobbdag! tiden går faktiskt ruggit fort när man jobbar & det står omhängning på butiksschemat. man har saker att fippla på med mest hela tiden!

i kväll har min enda vän (julia) och jag tänkt oss till grubberevyn. de känns verkligen som om jag har frågat alla jag känner om någon är sugen på att hänga med mig.. julia var den enda som ställde upp. dagens tack går alltså till henne! jag ska fortsätta äta min supergoda lunch (varm idag! YEY) och slappna av lite i ryggen. inte skönt att sitta så som jag gör nu.. tyck synd om mig, snälla.

Kommentarer
Postat av: linda

då behöver du alltså båda biljetterna? kom ihåg att det är barnbiljetter!!!

2009-05-19 @ 15:39:24
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0