lagom lördag (och söndag!)

åh så underbart väder idag! var hos caisa i "morse" på födelsedagsfika i sävar. var mycket mysigt med trevligt folk, gofika & lite brännboll. vaknade otroligt sent för att vara jag. var helt död på kvällen och när jag väl somnat vaknade jag inte förran 10½ timma senare. mami hämtade mig på sandbacka och jag tog bilen till sävar. nu är jag i ersmark, har legat ute en stund i solen och snart är det dags för första middagen utomhus för i år. grillat står på menyn och jag känner mig allt annat än peppad på afrikanska dansen som i kväll börjar 1½ timma tidigare för att det är avslutning och dubbeltimme. mmm. thank god för att det är sista gången!

hade en mysig eftermiddag igår med felix på bishops och station. åt middag (GOTT) och drack kaffe, mer hann vi inte för att felix hade andra planer i skogen. cyklade hem och mötte upp jullan. vi drack vin & såg på eurovision. väldigt bra startfält i år måste jag säga! efter något glas kände vi oss lite tillbakalutade och satt och sjöng med. en lagom lördag tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0