jag kan inte vara still

cyklade hem i motvind och svarade på 7 sms jag fått under dagen. kvällens planer var att åka hem (ville egentligen till strömpilen men jag var för less för att cykla dig), äta middag och sen vänta på anette som skulle dyka upp. nu precis fick jag ett mess av anette där hon sa att hon inte kunde komma och vips hade jag en kväll ledig. men.. jag kan bara inte vara. det går inte. jag är uppe i varv och kan lika gärna utnyttja det. så! jag ringde mamma och bad henne följa mig till strömpilen som har öppet till 22 idag. på en minut hade jag planer för kvällen och det känns superkul. nu ska jag bara fräscha till mig lite, ta på mig lite icke-rut kläder och sen ska jag iväg igen.

brännbollsyra i morgon och jag är faktiskt ledig. en hel dag i sol med god dricka och fina vänner. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0