häst-pepp-talk med mig själv

det är måndag idag. stalldag med andra ord. jobbar till fem och sen blir de raka spåret till hippo. idag står uteritt på schemat. jag är en dressyrtant och gillar egentligen inte något annat än dressyr. det är klart att det går bra med en uteritt eller något skutt över ett hinder men jag är en liten fegis och gillar tråkig dressyr bäst. inte nog med att det är uteritt. idag ska vi även hoppa lite hinder i skogen, dvs, en stock eller liknande. en normal lektionsryttare skulle tycka att det här var superskoj och att "äntligen får vi göra något annat". jag däremot. jag tycker att det känns läskigt att hoppa i skogen. efter ridningen, (om jag inte fallit av och brytit ett ben eller två) kommer jag vara sjukt kaxig och tycka att de var väääärsta baggisen och att det var kul. men, det är så jag är. en fegis först, kaxig efteråt.


Kommentarer
Postat av: Linda

du säger det! Vilken tur jag ska dit i år då ;) Ska du dit eller? =)

2009-05-25 @ 15:40:08
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: Frida

Men så bra!

Men skulle inte du festa på fredagen?

För min idé var planerad till lördag ;)säg att du kan!

2009-05-25 @ 18:27:02
URL: http://frya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0