flytt hemifrån

åh vad jag är nöjd. lägenheten blir verkligen fantastiskt fin. ma, pa och fisa har varit hela dagen idag och hjälpt till. tack tack för det. annars hade jag nog knappast varit så "klar" som jag är nu. har lite småpiller kvar att göra, typ som att städa upp och struktuera i förrådet, sätta upp spegel, sätta upp ett tyg, fixa upp vinställ och tavlor. ja lite sånt smått. måste även köpa lite småsaker men i det stora hela är det beboeligt nu, och det känns alldeles underbart.

utnyttjar internet här i ersmark, det finns inte så mycket av den varan på sandbacka. inte ännu. snart inköp av dator!
i morgon blir det jobb 9.15-16 och sen ska jag köpa mig ett duschdraperi, kan ju faktiskt vara bra att äga ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0