eurovision, tre vise män & prinskorv

känner mig otroligt glad att i alla fall en utav de tre vise männen visar sig vara vis (oj så ordvitsigt.. inte riktigt meningen)

tack linn för att du bor på mariehem och inte typ carlshem. det hade varit så himla jobbigt att cykla hem från dig då. nu blir det en tur på sisådär 8-10 min, en alldeles lagom (andfådd) färd hemåt. i morgon ska vi vara här, då bjuds det på middag i form av prinskorv och något annat mättande. jag tror på det här!

är det förresten någon som vill vara mitt eurovisionsällskap här i min lägenhet på lördag? dricka lite vin och mumsa lite ost & kex kanske? (fick ju faktiskt de i inflyttningspresent av ingela och emma, vad nu de hade tänkt sig..) felix bangade, så nu är det upp till bevis om jag har någon annan villig vän. har jag det?

Kommentarer
Postat av: lisaboman

jag slutar 24, kan komma och väcka dig då? ;)

2009-05-13 @ 00:30:47
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0