tur att jag inte bodde på ersboda igår

sliten krigare.
fint väder.
hungrig.
sovmorgon.
lägenhetsvisning.


hade en trevlig kväll igår, det måste jag erkänna! riktigt bra. inte en av de bättre, men absolut inte en av de sämre. en lagom kväll. somnade faktiskt på bussen hem, vaknade av att den kvinnliga busschauffören hojtar 'hörru bruden. sista hållplatsen, avstigning NU'. och rolig som jag är ska jag alltid skämta till det. 'jaha, hoppsan, vad bra - för jag bor ju här! väldigt bra att bo så att man kan kliva av på sista hållplatsen, då kan man ju sova hur länge man vill.'
åh. linn. ibland är det bara bättre att du är tyst.

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, var chaffisen en suris?

2009-03-15 @ 15:54:31
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: suss

hahaha jag älskade också att bo på den sista i ersmark;) Bor faktiskt på den sista eller första snarare här i malmö också=) puss!

2009-03-15 @ 20:17:34
URL: http://ssuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0