tisdag

idag extraknäckte jag några timmar på rut. efter jobbet gick jag och fikade med kicki och efter det spenderade jag 1½ timma själv på stan. jag gick bara runt och kollade, inte efter något speciellt utan gick bara och strosade.. även fast man jobbar mitt i stan har man aldrig tid att "gå på stan". hittade massa fina saker, inget jag köpte men ändå! handlade i och för sig en bok, en jag aldrig hört talas om och en jag absolut inte hade tänkt mig att köpa. kände kanske att man måste handla något i alla fall när man går själv 1½ timma på stan. det var nog det!


nu ska jag ringa boman (som äntligen kommit hem efter några veckor i thailand) och sen ska vi ut och gå på promenad och sedan ha en ersmarkskväll - precis som förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0