sköna söndag

äntligen! nu är jag ledig! LEDIG. jag ligger i lisas säng, lyssnar på keeps getting better (som bara keeps getting better!) och slöar. har på mig morgonrock och känner mig allmänt osnygg. idag ska jag.. kanske märka lite loppisgrejor, gå ut och gå med boman, umgås med boman. städa undan lite här hemma och klockan 20.00 blir det afrikansk dans. kanske låter som många planer för en dag men för mig är det bara vila rakt igenom!

middagen igår var trevlig, synd bara att jag skulle vara som en överkörd räv typ. var helt död efter nattens sömnbrist. tycker dock att jag var duktig som jobbade, var på kalas och sedan på middag och var vaken enda till 00.17. sen somnade jag sött och låg däckad enda tills kvart i 10 i morse. härliga tider! vaknade av att mamma kommer in (smäller i dörren) och ropar "molle har bajsat ute!!!"
är det inte söndag så säg..




jag tror att det är något som håller på att hända, vet inte riktigt vad bara. en förändring är på gång!

Kommentarer
Postat av: linda

FRAMSTEG!

2009-03-08 @ 11:15:25
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0