sjuk?

uppstigning sju (åtta) i morse! hade loppis med lisa och vi sålde så gott vi kunde, blev av med en hel del skrot i alla fall som annars inte gjort någon nytta i påsarna i garaget. nästan allt som inte blev sålt gav vi bort till en klass på prolympia som skulle överta det och tjäna pengar på det. en afrikansk kvinna köpte 6 toppar av mig för sammanlagt 120:-. hoppas hon blir nöjd även om jag tror att en eller två av dem kommer sitta alldeles för tight på henne..

ligger i min säng nu, helt däckad. när vi kom hem från nolia fick jag frossa, blev dödstrött och kände mig allmänt sliten med benvärk och lite ont i halsen. det blir ingen afrikansk dans för mig i kväll med andra ord och efter i kväll vet jag inte om jag vågar mig dit nå mer. kommer ju vara borta nästa vecka också då jag är på visit hos johanna i åre.. tror att osman, elin & julia får klara sig utan mig de kommande gångerna. jag klarar inte av att bli utskälld inför hela gruppen ytterligare en gång. nej. då håller jag mig hellre hemma!

och till sist. helg för er - visst är det fredag till söndag? det är ju knappast måndag eller tisdag? rätta mig om jag har fel, måste bara få en sak bekräftad. i morgon ska jag bjuda emma på födelsedagsmiddag och vi ska mysa på hökvägen, kanske åka och sola och ha det gött. fira med paket, förrätt och huvudrätt. se på film och trycka en påse godis. låter som en lovande måndagskväll. mer givande än vad hela den här helgen har varit.. tack tack

Kommentarer
Postat av: joli

jag har börjat längta riktigt tills du ska hit, tror jag inte fattat det riktigt än..börjar få en såndär lyckopirr-känsla som jag hade när du kom till oslo!

2009-03-30 @ 21:51:23
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0