så är livet baby

jag och min vän linda adolphson hade idag lyckats pricka in en dag då båda kunde umgås (linda har rätt mycket för sig). jag kliver upp, ropar "hallå" och ingen är hemma. det slår mig först då att jag är ensam hemma, alla andra är på skola/jobb och att jag agerar hundvakt dagen till ära. synd bara att de övriga i min familj inte visste att jag hade blivit extrainkallad på mitt jobb och den planerade dejten med linda. så, dejten fick ställas in och här sitter jag och äter rostade mackor med chokladmarmelad. inte heller helt fel. surt bara att mina planer gick åt skogen. men. sånt är livet! ska ner och göra lite nytta på rutan idag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

sånt är livet och man lär sig mycket av det med....även om man önskar att livet ibland kunde gå de banor man hoppats på....^ler^

2009-03-10 @ 09:44:30
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0