min lördag (höll på att skriva fredag. lite förvirrad..)

varje dag senaste fyra dagarna har det funnits bakverk på jobbet. igår brownies, idag kladdkaka. och jag som ska sluta med sånt här. vill de göda upp mig eller vad är det frågan om?

btw-. facebook. vad hände? jag förstår ingenting. eller lite förstår jag. men verkligen inte allt. och i kväll - förfest med erica. utgång med erica på rex. där kommer jag jullan linn och alla andra brudar (hoppas på emma) ståla samman. jag känner på mig att det här kommer bli en annorlunda men bra kväll. varför ska man bara hänga med dem man alltid hänger med? det är min fråga för dagen.

nu ska jag dricka upp mitt kaffe för att sen springa ut i mina klackedojor och sälja lite mer. hej hej

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha! Tro det eller ej - det var mina. BH:n också!

2009-03-14 @ 16:34:13
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Linda

ja men visst! Jag ska absolut lägga upp en bättre bild sedan, en rättvis sådan! ;)



Ha så kul ikväll! :D

2009-03-14 @ 17:01:47
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0