män som hatar kvinnor

det blev män som hatar kvinnor och tacka gudarna för det. vilken jädra film!!! bra var den. även lite äcklig, för att uttrycka det mildt. jag, elin och veronica låg som små korvar i biostolarna för att "slippa" se - som jag själv sa: det är bra att man har långa ben, då kan man gömma sig bakom dem så ser man inte så mycket. det är bra att ha dåligt minne ibland också! jag läste boken för exakt ett år sen och kom verkligen inte ihåg särskilt mycket. bara när det närmade sig slutet kunde jag i förväg veta vad som skulle hända, annars satt jag där som vilken annan människa som helst som inte hade läst boken. inte bara negativt alltså med att ha überkasst minne..

nej ni. nu måste lilla_linn ta och sova. en hård jobbdag väntar i morgon och det kan vara bra att ha hjärnan med sig. har fortfarande inte några planer för morgondagen och "alla ni" som försöker ta med mig på open. ni kan sluta nu. jag ska inte dit. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0